System na udrzbu minidistribuce [WAS: OT: distro na router]

marek cervenka cervajs na fpf.slu.cz
Úterý Březen 30 16:22:51 CEST 2004

> Ja sa s podobnou ideou nielen pohravam, ale uz na nej dlhsi cas robim, preto
> si dovolim poslat komentar.

urcite s tim stavenim mini distribuci mate velke zkusenosti
nemate nekde v bookmarku nejake howto vztahujici se k rpm distribuci,
ktere popisuje zakladni stavebni kameny a takovy ten zlomovy okamzik
kdy:
-mam cisty filesystem
-mam rpm baliky

a ted z toho cisteho filesystemu potrebuju udelat funkcni distribuci

zkousel jsem osekavat fedoru a moc ciste to nebylo, radeji bych to zkusil
z druheho konce
- nakompiluju si "light" balicky, u kterych stejne potrebuju
odstranit zavislosti napr. na kerberos apod.
a sestavim distribuci na zelene louce

u updatovanych balicku pouze diffnu spec, pridam patch apod.
a rekompiluju

updatovaci system jsem si zbastlil a funguje na bazi bash+ncftp+rpm
(vcetne overovani podpisu)

Marek Cervenka
Centrum Vypocetni Techniky
CVT - http://cvt.fpf.slu.cz