OpenOffice - Windows, Linux

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Březen 30 16:42:38 CEST 2004

   From: Martin Spevak <singer na fornax.sk>
   Date: Tue, 30 Mar 2004 10:24:57 +0200 (CEST)

   > nema niekdo skusenosti so spravnym prenosom suborov na openoffice
   > medzi windows a linux? Zacali sme ho vyuzivat, ale ak mi pride text
   > z windowsu, ma pokazenu diakritiku (niektore pismena su nahradene za
   > '?').

Ve vašem e-mailu chybí:

- přesné označení verze OpenOffice.org
- použitý font
- odkaz na vzorový soubor
- v hlavičce To: je uveden list o Linuxu místo users na cs.openoffice.org,
  kam dotazy o OOo patří

Zřejmě bude problém v použitém fontu. Napravte, prosím, výše uvedené
nedostatky a jistě se dopátráme problému.

   > (OpenOffice 1.1.1, RedHat9.0)

OpenOffice.org 1.1.1 byl uvolněn čtyři hodiny poté, co jste napsal Váš
dopis!?
--
Pavel Janík

In the beginning was the word, and the word was content-type: text/plain.
                  -- Kilian A. Foth in comp.emacs.xemacs