apache log analyzer

Zdenek Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Březen 30 16:54:32 CEST 2004

On Tue, 30 Mar 2004, Petr Vanek wrote:

> zrdavicko,
>
> hledam nejaky log analyzer pro apache pro detailnejsi statistiky,
> pouzivam webalizer a staci mi na komplexni pohled, ale chtel bych
> neco, co by mi umoznilo podivat se na pohyb jednotliveho navstevika po
> webu - to nebude tak slozite, rozparsovat log a spojit reqesty ktere
> spolu souvisi pus nektere veci odecist, ale nechci vynalezat kolo -
> vite nekdo o scriptu ktery to uz dela?

Projdete si hafo projektu na sourceforge, je tam toho dost, ja pouzivam
napr. mnou upraveny srg, ktery je dost dobry, jen generujme obrovske
mnozstvi dat (cca 100MB textu denne), pokud pozaduji statistiky po
jednotlivych hodinach pro jednotlive IP adresy, kterych je asi 120. Po
zazipovani je to lepsi...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...