slovnik synonym z OpenOffice a htdig

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Úterý Březen 30 21:53:35 CEST 2004

Dobry vecer,

dostal jsem napad pouzit slovnik synonym z OpenOffice
v ramci vyhledavaciho stroje htdig (viz. odkazy nize).

Pokousel se nekdo o neco podobneho? Htdig umi synonymni
vyhledavani, ale pokud tomu dobre rozumim, pouze pro
jednotliva hola slova. Jelikoz format slovniku z OO
obsahuje cele fraze (oddelene carkou)

--cut--
a pak,a potom
--cut--

a slovnik synonym pro htdig muze obsahovat pouze
cela hola slova (oddelena mezerou)

--cut--
pak potom
--cut--

nelze plnohodnotne synonyma z OO v htdigu pouzit. Pokud
ma nekdo relevantni informace k tematu, uvitam je, jinak
to predhazuji jako zajimavou moznost. Osobne jsem to vyresil
tim, ze jsem v slovniku z OO nahradil carky za mezery a dal
synonymni shode nejnizssi vahu - pripadne nevhodne shody
budou demonstrativne az na konci ;-)

Hezky vecer vsem,
OldFrog.

Odkazy:
http://www.htdig.org/
http://www.htdig.org/htfuzzy.html
ftp://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/devel/build/Sources/Dictionaries/
http://nlp.fi.muni.cz/projekty/czthes/

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035
tel (prace):    222090701