nechodí procmailrc

Jan Fuchs fuky na seif.cz
Úterý Březen 30 22:38:07 CEST 2004

Ahoj,

30. Mar (Tuesday) v 22:14:27 CEST 2004, jaroslav.linhart na dev-net.cz napsal(a):
> Mohl by mě nekdo pomoci,
> nefungují mi parametry v /home/.procmailrc  (nastaven 600)
>
>        :0
>        * ^Subject:.*
>        /dev/null

Ty chceš všechny zprávy, které mají v Subject: cokoliv zlikvidovat v
/dev/null?

> fungovalo mi to asi cca na 5 zkušebních mailu potom to přestalo fungovat.
> Zkusil jsem to rozdělovat takto
>  :0
>        * ^X-Spam-Flag:YES
>        /dev/null

Chybí Ti tam mezera

Podívej se do zpráv jestli opravdu mají v hlavičce příznak spamu.

> taky nefunguje. Zkusil jsem dalších několik ruzných kombinací ale
> nefunguje mi to. Co by mi mohlo toto blokovat.

Raději bych spamy ukládal do souboru spam a občas se podíval jestli tam
náhodou neproklouzlo něco důležitého.

            S pozdravem Fuky

--

 * Žádný program není bezchybný, dokonalý ani nejlepší, * Debian.cz *