zmena kernelu z 2.4.22 na 2.6

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Březen 31 13:19:53 CEST 2004

On Wed, Mar 31, 2004 at 11:46:47AM +0200, Miroslav Jakubovie wrote:

> pred 2-3 dnami som posielal mail ohladom chyb pri "make"
> mam problem ze mam kernel 2.4.22-1.3.10 -standardne instalovany s
> distribusiou
> ale devel balicky mam napr:
> kernel-headers-2.4.21-1.3.6.i386.rpm
> kernel-source-2.4.21-1.3.6.i386.rpm
> a to je priamo z CD /RPMS  aneviem preco je to  pre iny kernel ked to
> pochadza z tej istej dist.

Asi mate jadro z updatu a z nejakeho duvodu jste neupdatoval zbytek
(napr. kernel-headers bude mozna nezavisly balik svazany z glibc).

V kazdem pripade nove kompilovane jadro nezavisi na prave spustenem
jadru, takze byste mel mit moznost prelozit prakticky cokoliv (budete-li
mit schopny kompilator).

Takze jste ve stromu jadra zapomnel dat 'make mrproper' nebo vam chybi
nejaka komponenta nutna pro preklad jadra. Poohlednete se po navodu pro
kompilaci jadra ve Vasi distribuci.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz