Spusteni skriptu pod rootem

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Březen 31 16:01:14 CEST 2004

On Wed, Mar 31, 2004 at 01:32:26PM +0200, Jan Houstek wrote:

> No ja bych spis rekl ze to je proto, jakym zpusobem kernel ty skripty
> spousti. S Milanovym tvrzenim souhlasim, ale neni to duvod _proc_ to se
> suid skripty je tak, jak to je.

Hm. Kdysi jsem v LKML videl snahu SUID pro skripty povolit
(implementovat) a odmitnuti bylo oduvodneno prave tim, co jsem napsal.

V kazdem pripade ideologickych duvodu bude asi vic :)

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz