dotaz na HW

Zdenek Kaminski sutr na valachian-labs.com
Středa Březen 31 17:47:30 CEST 2004

On Wed, 31 Mar 2004, Standa Pacan wrote:

> Tohle mnozstvi mailovych schranek, bez problemu zvladne nejaky celeron 300,
> s 256Mb ram...

Pokud tam bude jeste squid, tak budete muset te pameti pridat. A AVG moc
nedporucuji, zere dost CPU pri reloadu dababaze a to je ten stroj pak
tuhy... Ja jsem zjistil, ze pro cca 300 emailovych uctu potrebuji cca 30
vlaken avgd a reload databaze mi na pIII (1,1GHz) vyzene load na 27 a ten
stroj je fakt chvili tuhy...

Na druhou stranu, technicka podpora AVG je velmi vstricna, pokud na
nejaky problem narazite...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...