intel d865

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Středa Březen 31 17:51:39 CEST 2004

> Je potreba pouzit ovladac od Intelu (je v kernelech jako e100). Ale jestli
> je v oficialnich baliccich to netusim - kernel si prekladam sam.

Tesne vedle. Zminovana sitovka je Gigabitova a mela by byt podporovana
modulem e1000. Potrebujete novejsi kernel, ve woodym vyrazne doporucuju
zustat u 2.4.x rady (2.6 sice jde zprovoznit, ale vyzaduje to nekolik
netrivialnich uprav).

Mate v podstate tri moznosti

1) zkusit si e1000 modul dokompilovat do stavajiciho kernelu
2) sahnout po novejsim kernelu z testingu
3) sehnat kernel jinde (vanilla, jina distribuce apod.)

-- Honza Houstek