RE: Jak vytvořit forward emailu na PHP skript - Exim, Debian

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Středa Březen 31 20:21:52 CEST 2004

> potřeboval bych forwardovat emailové zprávy na PHP skript. Něco jsem
> našel na netu a udělal to takto, toto mám v /etc/aliases
>
> develop: "/home/jirka/webroot/mmsnow.cz/servis.php", develop
>
> což doručí mejl na konto develop ale na ten skript ne (pravděpodobně).

Jednak se to dela pres pipe, dalsi vec je, ze ten script musi byt
executable a musi (napr. primo v nem) byt uvedeno, jaky interpretr
pouzit pro jeho vykonani a to, ze je to v php, radeji snad ani
komentovat nebudu ;)

	Zdenek Prchal