CBQ

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Březen 31 22:59:31 CEST 2004

Dne Wed, Mar 31, 2004 at 02:51:53PM +0200, kocek.kvetoslav na vestizol.cz napsal:
> Ahoj,
>
> Zkousim zprovoznit CBQ podle navodu na http://feela.network.cz/ltc.html
> Dari se mi az k prikazu
>
> # Nastavuji routy pro B a C a pravidla pro jejich toky
> ip route 192.168.1.11 via 192.168.1.1 flow 1:2
> ip route 192.168.1.21 via 192.168.1.1 flow 1:3

tohle je urcite spatne, autor zrejme pouzil nejake patche, ktere se dneska
jiz nepouzivaji, protoze takovouhle syntaxi prikazu ip neznam.

> a kdyz doplnim za "ip route" prikaz "add" tak zase:
>
> Error: either "to" is duplicate, or "flow" is a garbage.

Ano, tady uz by se prikazu dalo rozumet, kdyby neobsahoval to flow, nejsem
nejaky extra expert na prikaz ip, ale podle me u route flow pouzit nelze.

Dneska by se zrejme pouzilo ip rule .... fwmark, ale ja jsem nejak
nepochopil, proc se v tom prikladu ty routy nastavuji, proste bych to
vypustil a melo by to bezet i bez nich, pokud budete mit spravne default
route.

zdravim
dan