FileManager pre Linux

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Sobota Květen 1 19:26:12 CEST 2004

DD.

Hoci $SUBJ vyzera jednoducho na kamosa gg, xcem poradit kvoli tomu, ze
mam par hodne specifickych poziadaviek:

* vlastnosti porovnatelne s Total Commander 6.03 (minimalne 5.51) [AFAIK
ziadne nahrada pod Linux neexistuje - aj preto kladiem otazku do
konfery, nie googlovi - ten mi za pol hodiny nic kuzelne nevykuzlil ;) -
avsak silno dufam, ze sa mylim]
BTW: Medzi WC5.01, TC 5.51 a TC 6.03 su obrovske rozdiely "kombo
uzivatelia" :) vedia (napr. TABs! ako v Mozille a pod. featury)

* velmi intuitivne ovladanie klavesnicou (ocenil by som moznost
"plug-inu" - klaveso skratky z TC (BTW je nieco take MC/Krusader?)) ^
D&D (samozrjme postaci v GUI)

* aby to malo text aj GUI rezim (asi uz prehanam), popr. privitam zvlast
programy a odporucania

*commandline, history commands, "hot dir", dir history, ...

* aby uz bol vo verzii 1.3+ (inak povedane stable), lebo kopec slubnych
projektov som nasiel, ale treba este pockat 5-20 mesiacov, ma to 1-2
developer/maintainerov :|

Ak sa nic nenajde, tak cosi, co je vysnivanemu TC aspon blizko :)

Peter

PS:
Kdesi (na .ru?) som videl link (a stratil), kde boli VSETKY! Windows
Tools/Share/Freeware^Software o kt. som len pocul a nepouzil a k nim v
dalsom stlpci Linuxove adekvaty aj s linkami (winrar, acdsee, acrobat*,
adobe*, zvuk a obrazove softy (neviem, nepouzivam...)). Ak uvedene al.
cosi podobne mate, potesim sa linku. Dik.