IPTABLES smerovani portu z verejne IP na ADSL modemu

Pavel Nový pavel.novy na razdva.cz
Neděle Květen 2 21:29:39 CEST 2004

Zdravicko,
mam problem se smerovanim portu z verejne ip, jde o to, ze sme pripojeni na
adsl s jednou verejnou ip adresou a potrebuju pro klienta na vnitrni siti
zprovoznit urcitej rozsah portu z teto verejne ip, problem nastal s tim ze
modem neumi definovat range, tak jsem nastavil defserver na adsl modemu na
linuxovou masinu, kterou sem chtel pres iptables udelat to presmerovani s
tim rangem portu na danou ip ve vnitrni siti, ta linuxova masina je clenem
jedne site ma jednu sitovku a delam to pomoci

/sbin/iptables -t nat -A PREROUTING -p TCP -i eth0 -d $ip_server --dport
1024:64999 -j DNAT --to $ip_klient

problem je v tom, ze to jak si nefunguje, a ani nevim jestli se tam ty porty
doopravdy smeruji a nejsem si jist jestli to vubec takhle lze udelat, jde o
to ze na tu linuxovou masinu jsem z vnejsku odklonil celou verejnou ip, ale
vlastni preklad nat pro vnitrni sit dela ten modem, jestli mi rozumite :))

Dekuji za nakopnuti :)

Pavel

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.