raid lilo

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Neděle Květen 2 23:52:23 CEST 2004

Dobrý den,

  mám funkcni sw raid 1,
  a rad bych si vyzkousel "nasimulovat" kolaps nektereho
  disku. Nevim jak takovou chybu vytvorit, takze jedine co
  me napadlo, bylo vypnout napajeni jednoho z disku.

  Pokud vypnu hdc, normalne nabehne lilo a vse se rozbehne
  tak jak ma.
  Pokud vypnu hda, zustanu vyset u LI.

  Pripojil jsem si ho jinde, chrootnul, zmenil v lilo conf
  /dev/md0 na /dev/hda - protoze s /dev/mdo, nesel prikaz
  lilo provest. To nepomohlo.

  Jde to ponastavit tak, aby pri vypadku jednoho disku pri
  rebootu system nabehl?

  Co se stane, kdyz bude system aktivni a jeden z disku
  odejde, dojde k padu a nebo se pojede dal?

  #raid-extra-boot="/dev/hda,/dev/hdc"  musím mít
  zakomentované, protoze mi to jinak pise
  Syntax error. V cem by mohl byt problem?

  Děkuji,

Honza Novacek