sdileni pripojeni internetu

Robert roby na rgportal.com
Pondělí Květen 3 08:25:05 CEST 2004

Dobry den,
mam drobny problem se sdilenim internetu pomoci wifi site

1 pocitac pripojeny k internetu pevnou linkou bezi na winxp (stim se
neda nic delat ve smyslu dat jinej os). Sit je nastavena :
 sitova karta s dhcp+sdileni na wifi kartu s nastavenou ip adresou,
maskou,  branou  a wep i kanal je nastaven
1wifi:192.168.0.1
255.255.255.0
192.168.0.100

2  pocitac  je  ntb  se sitovou kartou s dhcp pro pripojeni v praci
a wifi karta pro pripojeni doma. Na  ntb bezi suse 9.0. Wifi ma
nastavenou ip adresu, masku, branu a wep i kanal je nastaven
2wifi:192.168.0.5
255.255.255.0
192.168.0.100
ping na 1 pocitac funguje, na sdileni souboru bezi samba taky bez
problemu, ale jak   donutit sdilet internet to nevim.

Kdyz se pocitace propojovali pomoci sitovych karet a kroucene dvoulinky
vse fungovalo bez problemu. (propojeni pomoci dratu mi bylo zakazano,
protoze se o drat neustale zakopavalo :-))
Nemuze byt problem v tom ze Wifi karty jsou v modu adhoc?

Dekuji za kazdou radu

--
Robert Gritz
email:roby na rgportal.com