zaloha dat

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pondělí Květen 3 09:30:07 CEST 2004

	Bezte se podivat na technologicke zazemi libovolenho krajskeho
uradu... pak Vas prejde snaha rozcilovat se kvuli STANDARDNIMU reseni
(neni nejlevnejsi, to je fakt) pomoci paskove knihovny... (otazka
obsluzneho personalu neni zanedbatelna, na firmach s tim bojujeme bezne
i u pasek, zaskok a strceni spravne je nekdy fakt problem, u disku to
bude to same... - lidskemu elementu se nemuzete vyhnout, nebo jste chtel
rici, ze tam bude tower (ci dedikovane pole) a vsechny disky pripojene
(to bude spolehlive!) a tu knihovnu to bude suplovat takto?)