sdileni pripojeni internetu

xnet xnet na chw.cz
Pondělí Květen 3 09:40:13 CEST 2004

dobry den,
pokud sem dobre pochopil, mate nasmerovanou branu na 192.168.0.100.
pokud ma stroj, kde mate internet, ip 192.168.0.1, tak vem to fungovat
nebude, pokud na ntb nebudete mit jako default branu prave ten stroj s
winxp. btw na tech winxp nechte branu prazdnou. neni potreba, akorat
to dela v zmatek v routovani.
xnet

.