zaloha dat

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pondělí Květen 3 10:40:40 CEST 2004

	Tak jak jste to podal samozrejme ne...

> Jde-li vam o podporu v Linuxu, tak vas muzu uklidnit, drtiva vetsina
> mechanik (SCSI i ATAPI) funguje v Linuxu standardnim
> zpusobem. Chcete-li

	Dle mych zkusenosti a toho, co jsem na ruznem technologickem
stupni v poslednich letech v ruznych firmach (nad 100 zamestnancu) videl
je toto vcelku odvazne tvrzeni. Samozrejme muze byt (a asi i byl) treba
na vine radic, resp. jeho podpora/nepodpora v Linuxu, obecna (ne)ochota
vetsiny vyrobcu delit se o specifikace (a pak je dodrzovat ve vlůastnich
produktovych radach) s verejnosti apod...

	Jeste stale si myslite, ze z tohoto pohledu ta diskuse sem
nepatri? Ja osobne jsem opacneho nazoru nez Vy. A radsi at tu je
kvalitni diskuse o paskovych jednotkach, paskovych knihovnach vcetne
aspektu Linuxoveho SW k nim (+ provoznich podminek, radice atd.) nez
diskuse o tom, zda-li je vhodnejsi X IDE disku (skutecne reseni hodne
seriozni nabidky) ci DVD na zalohu nejakeho mnozstvi dat...