zaloha dat

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pondělí Květen 3 10:50:10 CEST 2004

> Aha, takze vas _stve_, ze ostatni dodrzuji pravidla, hezke! O
> cem je nebo neni tato konference je zcela jasne receno v
> Meta-FAQ, cituji: "Diskuse o hardwaru je povolena pouze v
> případě, že se jedná o diskusi podpory daného hardwaru pod
> Linuxem nebo se diskuse jinak přímo dotýká Linuxu."
>
> Otazky "jakou pasku kdo doporucuje", "kolik to stoji" a
> "porovnani s jinym resenim" do teto kategorie, uznejte, nepatri.

Nevim, jak to odporuje Meta-FAQ. Pokud vim, tak jsem napsal, ze cenu si
najdu sam. A puvodni dotaz byl na zkusenosti s konkretnimi typy pod linuxem.
Marktetingove kecy si umi precist kazdy, ale nikdo nenapise do papiru, ze
jejich mechanika je celkem na prd a po roce odejde do vecnych lovist.
Pripadne, ze sice podporuje linux, ale jen binarnim "ovladacem" pri jistou
verzi jiste distribuce. Takze kazda zkusenost, at uz dobra nebo spatna se
ceni. I kdyby nekdo napsal jen napr. Chinatape JB007 - Debian - bez
problemu. V tomto s vami nesouhlasim.
Pro puvodniho tazatele pridam jeden link:
http://www.tomshardware.com/storage/20030425/index.html

TNX