mysql nezabiji procesy

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Pondělí Květen 3 12:02:25 CEST 2004

Ahoj,

	a ti php koderi pouzivaju persistent connect na mysql? Alebo nie?
Ak nie je persistent konekt tak v php 4+ sa myslim automaticky spojenie
uzatvara po skonceni behu skriptu.. Ak ale tam je persistent, tak spojenie
sa drzi otvorene do aleluja..

	Hladal by som skor problem v navrhu php aplikacii.. Myslim, ze uz
niekto v konfere mal tento isty problem a bolo to prave kvoli nizkej urovni
php aplikacie..

	Martin

Martin Hudec		| corwin at aeternal.net
http://www.aeternal.net	| cell +421 907 303 393