Linux a CTRL+sipky - arrows_keys

Honza E honza na pc234.math.cas.cz
Pondělí Květen 3 13:54:22 CEST 2004

> Bude vas zajima knihovna readline kterou bash (a asi i zsh) pouziva na
> vkladani radku.
>
> man readline:
>        forward-word (M-f)
>        backward-word (M-b)
toto mi funguje ve znak. terminalu i v gnome-terminalu.
Podobne zkratky mi ale funguji ve vnitrnim editoru mc
pouze ve znak. terminalu; pod gnome-terminalem tyto zkratky mlci,
resp. ignoruji stisk klavesy CTRL (provedou jen Insert).

Aha, uz to mam, zmenil jsem v Options-General-Key emulation
z intuitive na Emacs a uz vyse popsane zkratky M-f, M-b "funguji" :-)

Preju hezke odpoledne
Honza Eisner