ClamAV+milter+sendmail

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Pondělí Květen 3 19:47:35 CEST 2004

Radek Vybiral wrote:

> Přesně tak. Postupujte podle souboru README.milter v dokumentaci. Ale
> postupujte podle něj opravdu, ne že si budete myslet, že jste chytřejší a
> dělat změny, které potom mohou způsobit nefunkčnost...

jj, bylo mi divne, ze je stejny socket pro komunikaci clamav-milter <-> clamd
a tentyz pro sendmail <-> clamav-milter, coz je spatne. Byl jsem postizen
nejakou selektivni slepotou, dekuji za nakopnuti, uz je to OK.

--
Zdraví
Petr Vejsada