zaloha dat

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Květen 4 10:54:07 CEST 2004

On Tue, May 04, 2004 at 10:28:44AM +0200, Honza Novacek wrote:

> Jeste k tomu google:
> http://www.tnl.net/blog/entry/How_many_Google_machines

 Docela  dobre. Ja jsem  zamerne psal  "az pry  ...". Zkousel  jsem pred
 nedavnem hledat  nejake dalsi informace, ale  mam z toho pocit,  ze sam
 Google v tomdle smeru zamerne sam  trosku keca a nenecha ostatni aby mu
 bylo  videt do  karet. Stejne tak  pokud nekdo  nakupuje desitky  tisic
 serveru tak ma  mozna ceny a specifikace ktere jsou  mimo predstavy nas
 nezasvecenych :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>