Pokles vykonu Apache/PHP4/MySQL

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Květen 4 11:44:39 CEST 2004

V Pá, 30. 04. 2004 v 10:02, Pavel Kankovsky píše:

> Rikate, ze to dokazete reprodukovat? Tak je to dobre, to je pulka
> vyresena.

> Zajimavy je ten pokles vytizeni CPU na 50 %. To znamena, ze to drhne nekde
> mimo CPU. Urcite neni nikde ucpane I/O? Mozna by neco naznacilo, kdyby se
> ty Apacovy procesy v tomto stavu protrasovaly, protoze musi nekde na
> neco cekat.
Mohl byste mi poradit, jak to mohu "v tomto stavu protrasovat"?
Znam pouze strace, ale to by asi hodne ovlivnilo vykon/chovani, nebo ne?

> Zajimavy je take ten pokles spotreby pameti o 100 MB. Zkuste zjistit, kdo
> tu pamet uvolnil: Apache? jeden proces nebo ruzne jeho procesy? nekdo
> jiny? Nechcipnul nahodou nejaky proces provadejici nejakou podpurnou
> cinnost (treba DNS cache), coz nasledne zpomalilo vyrizovani prichozich
> pozadavku?
Toto se mi nepodarilo zjistit.

Existuje nejaky zpusob/nastroj, jak zjistit, kolik fyzicke pameti zabira
dany program? Pripada mi, ze v top napr. mysql pise, ze zabira 40x 20MB,
ale nejsem si jisty, kolik z te pameti je ve fyzicke pameti sdileno na
stejnem miste. Je nejaky nastroj ktery toto rozlisuje?

Je neco, co sumarizuje vyuziti pameti pres vsechny bezici procesy?

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o.