Automaticke sifrovani posty.

Jakub Maa01 Jirků maa01 na sosacek.org
Úterý Květen 4 14:44:34 CEST 2004

On Tue, May 04, 2004 at 02:01:17PM +0200, Petr Šobáň wrote:

> A pokud chcete zabespečit aby se omezilo odposlouchávání tak s imapem,
> pop, smtp komunikujte v zašifrovaném stavu.
>
> Jinak správce pokud k tomu pc má přístup tak si přečte vše.

Spravce si urcite neprecte vse, pokud bude komunikace probihat tak ze
vychozi misto opusti uz zasifrovana a rozsifruje se az v cili, k tomu
lze pouzit treba PGP (respektive gnupg) Spravce si takovou zpravu
precist muze, ale dostane zhruba tohle

-----BEGIN PGP MESSAGE-----
Version: GnuPG v1.2.4 (GNU/Linux)
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=KbwW
-----END PGP MESSAGE-----

coz mu asi prilis uzitecne nebude. Ale nesledoval jsem vasi diskusi od
zacatku, takze nevim jestli vam tahle infromace nejak pomuze :)

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na sosacek.org>

7. Neozbrojena sekta neni sektou.
-- Universalni pravidla pro sekty