Automaticke sifrovani posty.

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Úterý Květen 4 16:08:18 CEST 2004

On Tuesday 04 of May 2004 15:55, Jakub Jirků wrote:

> Co takhle sepsat kodex administratora a na ten se potom odvolavat v
> pripadnych smlouvach? Nebo uz neco takoveho existuje?

Co tak naucit userov pouzivat pgp? To by potom musel byt podpisovany
dodatok o akceptovani kodexu administratora od vsetkych providerov
mailserverov, cez ktore dana posta tecie. Mozno by to chcelo nejaku
univerzalnu online databazu public klucov pripadajucich k urcitej
emailovej adrese a MTU, ktory by priamo vedel z tejto databazy zistit
public key prijemcu a postu automaticky zasifrovat jeho klucom.
Odpadlo by tym zname "posli mi kluc", pripadne defaultne attachovanie
klucov ku kazdemu odoslanemu mailu. (co ale neriesi problem
dostatocne, pretoze pred odoslanim mailu musim aj tak prijemcu
oslovit a vyziadat si kluc).

Tot moja skromna uvaha.

--

S pozdravom,