konvertor RS232/ethernet

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Květen 4 17:15:06 CEST 2004

> viete o nejakom hotovom programe, ktorý cíta z data RS232 na
> linuxe, podla niektoreho adresneho byte v data ich preposiela
> na konkrétnu IP adresu TCP protokolom a opacne, caká na
> odpoved z ethernetu a uz transparentne data posiela na RS232 ?

vieme o programe mserver, ktory sa da najst vratane zdrojov na
stranke debianu (povodny autor ho uz nemaintainuje). povodne urcenie
je spristupnit modem/modemy na seriovom porte/portoch pod jednym
alebo viacerymi tcp portami. ma to asi 50 risdkov v c-cku, pri troche
snahy si ho priohnete ako chcete.