Vim a namapovani Ctrl-S

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Úterý Květen 4 19:58:29 CEST 2004

Ahoj vsem,

mam tu jednohu usera, ktery pise ve vi-cku a rad by mel na ctrl-s ulozeni
souboru, jak je prej "zvyklej". No a me se to "nejak" nedari namapovat, nebot,
jak je dobre znamo, stisk ctrl-s v shellu zpusobi, ze se prestane cokoliv
vypisovat, kterazto funkce se pak da zrusit pomoci ctrl-q. Ono to namapovani
asi funguje, ale ten shell zamrzne... potreboval bych se toho bud zbavit
anebo nejake sikovne namapovani do ~/.vimrc. Vite nekdo jak na to? Bude to
asi trosku "tricky", ale snad nekdo pomuze? Dosli mi napady.

S pozdravem,

--
Matouš Jan Fialka aka Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka na seznam.cz