Automaticke sifrovani posty.

Jakub Jirků jsem na sosacek.org
Středa Květen 5 08:43:47 CEST 2004

On Wed, May 05, 2004 at 08:07:15AM +0200, Karel Zak wrote:

>  Otazkou je co vsechno  by takovy system neumel a stoji-li  to za to :-)
>  Myslim, ze udelat takovy system a  udrzovat pro to distribuci by nebylo
>  tak snadne.

Umel by teoreticky vsechno, pokud by se kazdemu procesu (a tudiz i
uzivateli) priradila prisluna prava, takovy proces by ani nepoznal ze
ho nema spusteny root a to ze nekam nemuze sahat by se ani nedozvedel,
protoze by tam nesahal :)

Ale jak jsem rekl - vyslo by to hoooooodne draho a ani to moc nedava
smysl, veim ze vetsina lidi bude radeji riskvoat ze si jejich email
precte jejich admin a nebo admin seznamu, nez aby nechala vytvaret
neco takoveho :)

--
Jakub Jirků <jsem na sosacek.org>