Automaticke sifrovani posty.

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Květen 5 08:57:57 CEST 2004

	Vim:-) Psal to Jirka Kosina s Pavlem Kankovským asi před týdnem
- je sice pravda, že přepsat syscall už není vhodná cesta, nicméně stači
najít v paměti vhodné místo (a vzhledem k tomu, že máme vše potřebné k
dispozici, určitě víme o dost místech, které mají typickou podobu) a to
samé provést bez ohledu na to, že (ne)víme, kde neexportovaná syscall
table vlastně leží (v podstatě si to najdeme sami).

	Technické pozadí neřeším, podobnýma věcma se nezabývám, jsa
odkojen různými strojovými kódy a assemblery je mi jasné, jak "složité"
to pro kované píplíky musí být...(v krátkosti lamera to zastaví nebo si
najde vhodný toolkit, kovaný zůstane nezasažen)