LFTP - prikaz put tuhne pri SSL TLS

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Středa Květen 5 13:50:59 CEST 2004

On Wed, 5 May 2004, Pavel Novak wrote:

> Co s toho byste doporučil jako alternativu ke lftp? Zběžně jsem to
> proklikal, ale na nic použitelného jsem nenarazil. :(

Pokud jde o ssl/tls rozsireni FTP, tak mi celkem dobre funguje port ftp
klienta i serveru z BSD (hledejte bsdftpd-ssl).

> Mně spíš příjde, že by to ani musela být chyba lftp, jinak by to určitě
> bylo alespoň nahlášené.

Jo, s tim SSL to pada uz delsi dobu. Kdysi jsem to trochu zkoumal a neco
jsem i reportoval, ale nikdo se tim nezabyval. Ja jsem pak zacal pouzivat
neco jineho, takze to tam asi zustalo dodnes :)

-- Honza Houstek