Automaticke sifrovani posty.

Vaclav Lorenc valor na ics.muni.cz
Středa Květen 5 17:01:49 CEST 2004

On Wed, 5 May 2004 08:32:08 GMT, Karel Zak <zakkr na zf.jcu.cz> wrote:

>  Dik za informaci. Moc jsem zatim neprocital, ale jak se tam da vyresit
>  treba zachovani funkcnosti X serveru a nemoznost zapisu do kmem?

Nejaka studie na tema zabezpeceni X pomoci SELinuxu existuje primo u autoru:

  http://www.nsa.gov/selinux/papers/X11_Study.pdf

Ale jestli tam najdete co hledate, si uz nepamatuji, je mi lito...

--
Vaclav Lorenc (http://www.fi.muni.cz/~xlorenc1) ----------------------------
:: Vzdycky jsem mel bud prilis formalni, nebo prilis zastarale signatury. ::