road warrior konfigurace pro IPSEC v 2.6.x kernelu

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Středa Květen 5 17:25:21 CEST 2004

Zdravim,

 vite nekdo, jak to ponastavovat. na druhe strane nasloucha Freeswan 1.99.x,
RW ma debian s kernelem 2.6.5 a aktualni ipsec-tools.

Problemem KAME implementace v kernelech 2.6.x je, ze jsem nikde nenasel nejaky
relevantni howto, jak to ponastavovat a konfiguraci pro interoperabilitu s
FreeSWANem uz vubec ne?

A tak se tazi zde a verim, ze nekdo posle alepson nejaky rozumny odkaz.
Predesilam, ze jsem googloval jak divy, kernel documentaci jsem prolezal, ale
nic :(

Diky, z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu