grab z TV a prevod do DVD

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Čtvrtek Květen 6 10:23:12 CEST 2004

Zdravim,
hledam nekoho, kdo uspesne grabuje z TV a prevadi do DVD. Ja s tim mam
problemy a potrebuji poradit (a nechci vyvolat jakekoliv flame):

a) volba kodeku pro grabovani. varianty mpeg-u mi dedavaji hezky
vysledek, asv2 (rada z konference) je dobry, ale avidemux mu nerozumi.
Pouzival jsem mjpeg (ktery se zdal dobry [pri prehravani mplayer-em],
ale po prevodu do DVD se z toho stal nekoukatelny hnus). Takze muj
problem je, jaky kodek zvolit. Nebo variantne - jak orezavat asv2
(avidemux ho nezna a avisplit ma problemy - viz dalsi bod).

b) mencoder pri delsich souborech (hranici neznam, myslim ze to budou
4GB) produkuje spatny index a ten pomoci mencoder-u nejde spravit (lze
to resit pomoci avisplitu, kdy prvni spusteni soubor nerozdeli, ale
vytvori jeden novy a se spravenym indexem). Jenze pri pouziti kodeku
asv2 mi avisplit spadne na SIGSEG kousek pred koncem souboru. Spravit
index pomoci mencoderu jsem zkousel se vsemi moznymi kombinacemi
parametru (hodnot i poradi), jake jsem nasel. To nepomaha - vysledny
soubor je vzdy presne stejny, jako zdrojovy. Take mate problemy s indexy
u delsich souboru? Pouzivate nejaky parametr, ktery ovlivni tvorbu indexu?

diky predem

PS. Muj DVD prehravac neumi DivX, uvazuji o novem. Jak bych mel
pripravit soubory, aby mi je soucasne DVD prehravace spolehlive prehraly?

--
Vladimír Náprstek
mail: vladimir.naprstek na scplyn.cz