USB a MDK 10

jmlika na volny.cz jmlika na volny.cz
Čtvrtek Květen 6 12:12:29 CEST 2004

     Vážení kolegové,

     nepodařilo se mi nijak vyřešit následující problém, tak se k Vám
obracím o radu.
      Jsem více-méně šťastným majitelem základní desky Gygabite GA-6BA, což
je plečka s Intell 440BX chipsetem. Má vyvedeno USB 1 na desce (dosud jsem
jej nevyužíval). Dokoupil jsem si PCI kartu na USB 2.0 (Kouwell, chipset
VIA). Průšvih je, že nejsem schopen vidět/použít žádné zařízení připojené
na USB.
     Příslušné moduly usb-ehci a usb-ohci jsou nataženy. příkaz "lsusb"
vypíče pouze řadiče:

# lsusb
Bus 004 Device 001: ID 0000:0000
Bus 003 Device 001: ID 0000:0000
Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
Bus 001 Device 001: ID 0000:0000

      Přípojená zařízení nevidím. Do optické myšky neteče ani šťáva,  ani
neblikne.
      Používám MDK 10. Vyzkoušel jsem i doporučení z
http://www.mandrake.cz/index.php?aid=100&stid=30#viausb.
Tj. vypnout vše kolem ACPI a APIC. Nepomohlo.

ve výpisu dmesg vidím podezřelé řádky:

drivers/usb/host/uhci-hcd.c: dc00: host system error, PCI problems?
drivers/usb/host/uhci-hcd.c: dc00: host controller halted. very bad

Tady asi bude zakopán pes, ale já nevím, co s tím.

     S pozdravem
                     Jiří Mlíka