USB a MDK 10

Petr Sebor petr na scssoft.com
Čtvrtek Květen 6 12:51:26 CEST 2004

> jej nevyužíval). Dokoupil jsem si PCI kartu na USB 2.0 (Kouwell, chipset
> VIA). Průšvih je, že nejsem schopen vidět/použít žádné zařízení připojené
> na USB.

 > Přípojená zařízení nevidím. Do optické myšky neteče ani šťáva,  ani
 > neblikne.

Mam podobnou zkusenost. Pravdepodobne je to zpusobene (hadam) tim, ze ta
nova karta nepodporuje PCI2.0/2.1 a tudiz 3V nebo 5V napajeni na sbernici.

dokoupenou kartu s VIA chipsetem jsem v jednom stroji provozoval bez
problemu, ve starsim stroji jsem ji mohl vyhrozovat peklem, ale odmitala
komunikovat a zivit zarizeni.

Reseni bylo poridit jinou (levnou) USB2.0 kartu, tentokrate s chipsetem
od ALi. Mavnuti kouzelneho proutku by se tomu dalo rikat...

Petr