USB a MDK 10

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Čtvrtek Květen 6 15:20:18 CEST 2004

	Jestli to nebude tim, ze je to CowWell. Mam (nastesti zprostredkovanou
:-) zkusenost, ze napr. jejich USBhub chodi jenom pod woknama, v Linuxu
si ani neskrtne (oboji na stejnem notasu => nebyl TO HW problem).
Obdobne USB2IDE. Holt neni USB jako USB.

	Ales