USB a MDK 10

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Čtvrtek Květen 6 15:56:29 CEST 2004

> a co na tom provozujete? Ono, kdyz pres to protlacim jen par
> GB dat, tak to
> taky funguje ...

Pripojuju na to Delock USB 2.0 ramecek na HDD. USB mass storage device. Mam
v nem 40GB HDD. Prenasim na tom filmy, software a vubec, co zrovna potrebuju
odnekud nekam dostat. Presny typ radice je tento:
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=24558

Problemy jsem mel mnohem vetsi ve Windows XP. Na pripojeni Palma nebyl
problem, ale s tim diskem jo. Neslo tahat data z disku do PC. Po odinstalaci
a znovunainstalovani nejakych patchu to fungovalo.

TNX