zaloha dat

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Květen 6 18:53:02 CEST 2004

> Zaruka a opotrebeni jsou dve rozdilne veci i ze zakona... rohlik
> za rok nereklamujete ze neni pozivatelny bez brusky...:-)
Nesla rec o discich? ;-)

> A o recyklaci jste slysel? Dela se to dneska v podstate u
> veskere elektroniky pokud je to jen trochu mozne...
O recyklaci jsem zatim neslysel, ale jak probihaji zarucni opravy u vyrobce
uz jsem slysel :-) Vezme se disk, rozebere a co je pouzitelneho, to se
pouzije na zarucni opravy :-)))

> A co takhle opacne - nove praxi neodzkousene technologie se
> nacpou do IDE, odzkousi se na zakaznicich a pokud to vydela a zmetkovost
> je na unosne mire nasadi se to do High endu, protoze tam podobny prusvih
> stoji daleko vice? Nemel jsem ve sve dobe pocit, ze novinky od IBM
> (napr. magnetorezistivni hlavy ci jak se nadavaly) byly nejprve socuasti
> SCSI super drahych disku...
Mozna ze to delaji nekdy tak, nekdy jinak. Tehdy (pred 2 roky) tvrdili to,
co jsem napsal.

--
Petr