zaloha dat

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Květen 6 18:48:26 CEST 2004

> strilite prilis od boku, pane. zakonna zaruka 2 roky je pouze pro
> koncoveho zakaznika - nepodnikatele kupujiciho dle obcanskeho
> zakoniku. obchodni vztahy mezi podnikateli se ridi zakonikem
> obchodnim, kde neni zadna minimalni zakona zarucni doba uvedena.
Omlouvam se, mate pravdu. Ale pokud mi jako koncovemu prodejci nekdo nabizi
zbozi se zarukou kratsi nez musim poskytovat ja koncovym zakaznikum, tak je
to skutecne pochybny podnikatel ;-) Bud bych musel zvysit cenu, abych si
udelal rezervu na pripadne reklamace od mych zakazniku, ktere ale ja uz
nebudu moci uplatnit vuci svemu dodavateli, nebo bych musel veskere
reklamace ve druhem roce zaruky platit ze sveho zisku. To by mi musely
narust rohy a musel bych trkat, abych u takoveho dodavatele nakupoval, ze?
:-)
Nastesti ja mam skveleho dodavatele. Seagate i WD poskytuji zaruku minimalne
2 roky, takze i muj dodavatel poskytne takovou zaruku me.

--
Petr