zpracovani paralelnich pozadavku na totez URL (was squid ...)

Martin Cizek cizek na cmc.hopto.org
Čtvrtek Květen 6 23:48:15 CEST 2004

Diky za odpoved,
chtel jsem se hlavne ujistit, ze jsem neco v konfigu neprehledl.

Az bude cas, mozna na to napisu programek - jednoduchou fake proxy, co
to bude squidovi predavat a osetrovat probihajici prenosy. Nemelo by
to byt tak hrozne, jde mi jen a pouze o GET requesty, kde URL bude
jednoznacnym klicem k datum, zadne Expiry, partial content ani
keep-alive to resit nebude (neni potreba).

*Ale* pokud by nekdo vedel o necem takovem jiz napsanem,
budu jen rad.

> Nemuzete proste udelat to, ze ten soubor ci soubory nekdo stahne a
> tim zaroven nakesuje predem?
Tak se to dela ted. Problem je, ze to dohromady bylo treba 250MB
balicku a ono "stahnout predem" musi byt pro celych 250MB (jinak se
downloady navzajem "dozenou" a jsme tam, kde jsme byli;)).

Martin.