USB a MDK 10

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pátek Květen 7 07:16:03 CEST 2004

> Pripojuju na to Delock USB 2.0 ramecek na HDD. USB mass
> storage device. Mam
> v nem 40GB HDD. Prenasim na tom filmy, software a vubec, co
> zrovna potrebuju
> odnekud nekam dostat. Presny typ radice je tento:
> http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=24558

Tak mi to nedalo. Ten radic by mel mit tri nezavisle hostitelske radice 2x
OHCI a 1x EHCI, tak jsem zkusil pichnout kabel do jineho portu a ejhle.
Kopirovani z disku spadlo po cca 30MB. Kdyz jsem z toho puvodniho portu
zkusil nakopirovat 3GB, tak to bylo bez problemu. Bohuzel nevim, jak
zjistit, ktery byl funkcni a ktery ne.

TNX