grab z TV a prevod do DVD

iko iko na kamarad.cz
Pátek Květen 7 08:07:29 CEST 2004

ja pouzivam vyhradne asv2 a z neho to potom kodim bud vo windoze na DVD,
alebo mplayerom. na windoze sa da ten kodek stiahnut.

so subormi viac ako 4 giga nemam problemy (ak neni na FAT :)). mencoder
to zvlada. aktualne mam mplayer 1.0pre3, chystam sa na pre4 teraz.
problem s indexami je tam, ale mas moznost si ulozit index do externeho
suboru (-idx -saveidx subor_indexovy) a potom cez loadidx ho pouzivat.