zaloha dat

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Květen 7 09:58:30 CEST 2004

Zdenek Prchal napsal(a):

> Az ted na konci jste to zase mirne zamlzil ;-)
>
> Mejme takovouhle situaci:
> nakupuju od velkoobchodu podle obchodniho zakoniku a prodavam dal,
> nicmene vyjimecne si neco koupim i pro svou firmu - jak to bude
> podle vas ted?
>
> 	Zdenek Prchal

Úplně stejně koupils to podle obchodního zákoníku tak i podle něho se
bude řídit reklamace :-)

PS. Nevím jak je to po právnické stránce ale jednou jsem něco kupoval a
v obchodě to neměly tak jsem to koupil ve velkoobchodě kde mě to prodali
jako normálnímu uživateli (bez nějakých problémů) ovšem na dokladu jsem
měl napsáno že mě to prodali podle obchodního zákoníku a záruka je pouze
6 měsíců atd.........(tehdy na to zboží normálně dávali záruku v
obchodech 1 rok :-) a pochybuji že bych uspěl s reklamací kdybych tam to
reklamoval po 7 měsících - prostě souhlasil jsem s podmínkami prodeje
podle obchodního zákoníku a mám to napsané i na dokladech a šmytec.

PS. bylo to dříve dnes je to možná zase trochu jinak zákony se pořád
mění. :-(

|    ICQ    179223500                    |