Aplikace pro deti z materske skolky.

Petr Aubrecht aubrech na labe.felk.cvut.cz
Pátek Květen 7 10:01:02 CEST 2004

> Predstavoval bych si nejake programy typu malovani, omalovanky, neco na
> cviceni pocitani, mozna nejaky hudebni program.
> neznate nekdo  neco pouzitelneho i na tak stare vykopavky?

To jsem rad, ze to tady jeste nikdo nenapsal a mohu tudiz i ja prispechat
se svou troskou do mlyna.

Muj syn (4 roky) si velmi oblibil GCompris. Narocne to snad nebude a je
tam mnoho programku, ktere nejsou narocne (deti napr. vetsinou nejsou
tlaceny casem). Zpocatku bylo treba oblibene jezdeni sipkou po obrazovce,
kde se odhaloval obrazek... Dneska vozi Tuxe skrz jez, pripadne mu privadi
vodu do sprchy :-)

http://ofset.sourceforge.net/gcompris/

Pisou, ze je to zavisle pouze na Gtk.

Dalsi hezky programek je childsplay: http://childsplay.sourceforge.net/
Taky nam doma dlouhou dobu rval lev a bucela krava :-)
BTW: na tyhle hre se syn sam naucil pexeso metodou pokus/omyl :-) A
spoustu pismenek.

A az bude nejhur, zkuste:
http://www.happypenguin.org/list?sort=category&search=kids

Hodne uspechu