zaloha dat

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Pátek Květen 7 14:56:05 CEST 2004

Ing. Pavel Janousek napsal(a):
> [...]

přesně tak. nechce se mi teď listovat smlouvou s edckem, ale pokud si ji
dobře pamatuju, tak je tam vyslovne uvedeno ze veskere nakupy jsou
překupnictvím ať si s tím strana kupující dělá co chce, tedy např. i
zapojí do svého počítače. v zásadě pokud jste konečným spotřebitelem
zboží z velkoobchodu, tak porušujete smlouvu a mohli by ji s Vámi třeba
vypovědět.

zdraví,

--
Daniel Hrbac