LDIF

Pátek Květen 7 14:27:57 CEST 2004

 7. mája 2004 o 14:01, Jan Novák píše:

> (LDIF format), ale vzdy mi prida pouze prvni zaznam dn a ostatni ignoruje.
>
>     Pouzivam prikaz:
>         ldapadd -xD "cn=Manager, dc=firma, dc=cz" -w heslo -f import.ldif

ako su oddelene tieto zaznamy? mali by byt oddelene prazdnym riadkom.

>     Pomoci slapadd se mi nedari vubec:
>         slapadd -b "dc=firma,dc=cz" -l import.ldif
>
>          #slapadd: could not open database.

je v tej chvili databaza spustena? nemala by byt v pripade slapadd.
pripadne ako vyzera zaznam pre tento suffix v slapd.conf ? nie je tam
chybka ? pripadne ake su pristupove prava na db subory? je mozne do
nich zapisovat pod UID ktorym sa dany prikaz spusta?

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal home page                      -> http://phuture.sk