Evolution - posilani posty pres exchange

Lubos Kolouch kolcon na kolcon.net
Pátek Květen 7 14:28:53 CEST 2004

Cituji z emailu od Zdenek Mazanec <zdenek.mazanec na contactel.cz>:

> A odesilaci adresa je nastravena na stejnou hodnotu jako to, co posilate na
> exchange jako auth name?

Hmmm, to neni. jako AUTH se posila jmeno, pod kterym se hlasim do domeny
(pod windows samozrejme). jako jmeno odesilatele mam plne jmeno.
No jo ale jak mam podstrcit Evolution to auth jmeno jako odesilaci adresu?
kdyz jsem to zkusil vyplnit jako jmeno nebo email odesilatele tak mi to akorat
zahlasilo ze jsem nezadal vsechny udaje.

Znamena to, ze treba Outlook tam posila AUTH jmeno a adresu odesilatele vyplnuje
ten server? Je nejaky klient pro linux co by umel takove chovani?

Prilis mnoho otazek na integraci linuxu do windowsi site :)

Lubos Kolouch

***reklama***

Nová poštovní elektronická služba SENDMAIL.CZ - http://www.sendmail.cz - vyzkoušej ji taky!