mysql a vetsi velikost vkladanych dat

632E56 na atlas.cz 632E56 na atlas.cz
Pátek Květen 7 15:26:25 CEST 2004

Hello Michal,

Friday, May 7, 2004, 10:27:45 AM, you wrote:

MČ> Do čeho ty data ukládáš? BLOB má maximální velikost 64kB, MEDIUMBLOB
MČ> 16MB, LONGBLOB 4GB. Jinak já v phpMyAdminu nemám problém ani s mnohem
MČ> většími daty než 200 kB

Koukal jsem na to znovu a mate pravdu ulozilo se jen 64kB prehodil
jsem to na MEDIUMBLOB a uz to jede tak jak ma snad nebudu muset nikdy
pouzit LONGBLOB.

Abych pravdu rekl jeste jsem se nesetkal stim ze nekdo bude chtit
ukladat vetsi data do DB jako trebas cele HTML stranky. A kdyz si
vezmu o cem se v tech strankach pise za blbosti. No jo proste jednani
ze zastupitelstva a rady mesta.
                               Moc diky Martin.

--
Best regards,
 632E56                            mailto:632E56 na atlas.cz