FileManager pre Linux

Radek Cervinka radek.cervinka na centrum.cz
Pátek Květen 7 19:37:11 CEST 2004

Peto - www.lentus.sk wrote:

 > DD.
 >
 > Hoci $SUBJ vyzera jednoducho na kamosa gg, xcem poradit kvoli tomu, ze
mam par hodne specifickych poziadaviek:

 > * vlastnosti porovnatelne s Total Commander 6.03 (minimalne 5.51) [AFAIK
ziadne nahrada pod Linux neexistuje - aj preto kladiem otazku do konfery,
nie googlovi - ten mi za pol hodiny nic kuzelne nevykuzlil - avsak silno
dufam, ze sa mylim]

No mohu ti doporucit svuj Seksi Commander,

 > BTW: Medzi WC5.01, TC 5.51 a TC 6.03 su obrovske rozdiely "kombo
uzivatelia" vedia (napr. TABs! ako v Mozille a pod. featury)

naprogramovat TABs to Seksi Commandera je v planu (a diky OOP to neni ani
moc tezke)

 > * velmi intuitivne ovladanie klavesnicou (ocenil by som moznost
"plug-inu" - klaveso skratky z TC (BTW je nieco take MC/Krusader?)) ^ D&D
(samozrjme postaci v GUI)

D&D neni implementovane neb ho nepouzivam jelikoz zdrzuje.

 > *commandline, history commands, "hot dir", dir history, ...

tohle vsechno to umi, a navic to ma viewer jakymu neni na linuxu rovno

 > * aby uz bol vo verzii 1.3+ (inak povedane stable), lebo kopec slubnych
projektov som nasiel, ale treba este pockat 5-20 mesiacov, ma to 1-2
developer/maintainerov :|

ja nevim cislo verze u mne neni smerodatne, klidne muzu poslat verzi
s cislem 8.3 a pomuze to necemu?

 > Ak sa nic nenajde, tak cosi, co je vysnivanemu TC aspon blizko

az na pluginy si myslim, ze jsem nejblize prave se Seksi Commanderem
(a pluginy budou).

 > Peter

Jo a jeste je to plne konfigurovatelny,
startuje kolem vteriny na Duronu 650 se 128MB pameti a windows makerem.
A cele to zabira asi 2Mb na disku a v pameti 10MB.

Radek